Nalaganje strani...

Srčno-žilne bolezni = najpogostejši vzrok umrljivosti odraslih!

srcne bolezni

Srčno-žilne bolezni = najpogostejši vzrok umrljivosti odraslih!

Kdaj ste nazadnje obiskali laboratorij in dali pregledati kri oziroma si izmerili krvi tlak?


Če je odgovor dolgo nazaj, vam predlagamo, da to storite v kratkem, saj z zgodnim odkrivanjem previsokih mej lahko stanje hitro popravite. V našem centru že dolgo časa naše vadeče spremljamo preko naših analiz telesne sestave, kjer redno tudi spremljamo vrednosti krvnega tlaka in utripa v mirovanju. Rezultati vadečih so v že zelo kratkem stanju navdušujoči. Z gibanjem in zdravo prehrano je marsikdo znižal previsoke vrednosti krvnega tlaka in utripa v mirovanju, nekateri so se celo znebili rednega jemanja zdravil. Spodaj najdete nekaj korakov, kako zmanjšati krvni tlak, holesterol, krvni sladkor, utrip v mirovanju ...

1. Kardio trening - je oblika vadbe, ki jo lahko izvajate kot hojo v hribe, tek, kolesarjenje ... najpomembnejši element vadbe je srčni utrip med vadbo, ki mora biti tekom vadbe povišan. Za začetnike priporočamo 60% maksimalnega utripa. Vadba naj traja vsaj 45 min.

2. Vaje za moč - trening z utežmi ima vrsto pozitivnih učinkov na naše telo. S treningom boste pridobivali mišično maso in izgubljali odvečno maščobo.

3. Zdrava prehrana, vsekakor je v prehrani treba zmanjšati vnos tako imenovanega »junk food-a« v to skupino spada hitro pripravljena hrana, ki je v večini primerov bogata s soljo. Izogibati se je potrebno hrani z visoko kalorično vrednostjo, hrano, ki ima visoko osebnost maščob. Posegajte po prehrani z zdravimi maščobami (oreščki, avokado, hladno stiskana olja, ribe ...) Zmanjšajte vnos alkohola in prenehajte kaditi.

4. Izguba odvečnih kilogramov - izguba odvečnih kilogramov bo vplivala na manjšo zamaščenost notranjih organov v našem telesu, prav tako pa bomo olajšali delo našemu srcu.

5. Kvaliteten spanec - spanca naj bo dovolj, v povprečju od 7 do 8 ur. Kvaliteten spanec pomeni spanje brez prekinitve in motečih faktorjev. V kolikor je možno, se izognite gledanju televizije oz. telefona pred spanjem, saj živa slika zbuja naše možgane. Pred spanjem pa jih bi bilo dobro umiriti.

6. Meditacija ali dihalne vaje (dihalne vaje in meditacija odlično vplivata na zniževanje stresa)

7. Zmanjšaj vnos soli in povečaj vnos kalija (današnja prehrana je bogata s soljo in opustošena z minerali. Sol je tista, ki povečuje volumen naše krvi, kar posledično vpliva na povišan krvni tlak. Kalij je mineral, ki srbi za zdravo srce in ožilje, najdemo pa ga v banani, avokadu, oreščkih, gobah ...)

Za več informacij smo Vam na voljo na 030 392 720 ali info@asfit-fitnes.si