Nalaganje strani...

Pilates

pilates

Pilates v fitnes centru AS'Fit

Velikokrat v medijih in našem vsakdanu odmeva, da je pilates vadba za ženske. Pa je to res resnično? Kje se to dokazuje? Odgovor je seveda NE! Na kratko, vadba pilates je namenjena vsem in ga lahko opravlja širok spekter ljudi – ne glede na starost in fizično pripravljenost. Velikokrat dobimo vprašanja iz ene skrajnosti v drugo, in sicer: to je prelahko, samo za ženske in preveč umirjeno ter to so prezahtevni gibi, ne bom uspel/a. A odgovor je preprost; vadbe pri nas, tudi pilates je popolnoma prilagojen vsakemu posamezniku, poleg vsega pa vedno začnemo vsako vadbo z enostavnimi gibi in zaključimo z bolj kompleksnimi, to pa ne pomeni, da izvajamo gibe, ki jih ne zmore vsak posameznik.

Kdaj na pilates?


Pa se osredotočimo na sam namen pilatesa, in za koga je ta vadba najbolj primerna. Moj odgovor niso ženske. Moj odgovor so ljudje. Ljudje po poškodbah, ljudje z bolečinami v hrbtenici, ljudje z nepravilnostmi na hrbtenici, ljudje, ki se želijo razgibati in raztegniti, ljudje s šibkimi trebušnimi mišicami, mišicami medeničnega dna in mišicami zadnjice, ženske po in pred porodom ter aktivni ljudje, ki se ves čas ukvarjajo z enim športom, pri čemer ves čas krčijo svoje mišice. Na kratko, vadba pilates je za vse!

Kako poteka vadba pilatesa?

Kar se še drži pilatesa je, da je vadba bolj mirna. Po eni strani, se strinjamo in na ta argument dajemo potrdilo. Vseeno pa ne moremo reči, da je vsaka pilates vadba mirna in ne utrujajoča. Vadbo pilates lahko izvajamo na več načinov, najbolje pa je, da načine menjujemo. Enkrat delamo vaje zelo počasi, se bolj osredotočamo na samo izvedbo, spet drugič pa ob sposobnostih vadečih to okrepimo, in tudi pilates naredimo bolj aktiven. Vedno pa smo pozorni na pravilno izvajanje, dihanje in aktivacijo celotnega telesa.

Kako deluje vadba pilatesa?

Vaje pilatesa spodbujajo telesno in duševno vzdržljivost, zato so primerne tudi za ljudi s stresnim življenjskim slogom. Imeli boste veliko manj bolečin v hrbtu, saj se z vadbo okrepijo vratne mišice in globoke hrbtne mišice, s čemer se razbremenijo medvretenčne ploščice. Pilates deluje tudi na vzpostavljanje uravnoteženega mišično-skeletnega sistema in pravilno telesno držo.

Kaj je pri nas posebno v okviru pilatesa?

Vadbo izvajamo v manjših skupinah – do 8 oseb na vadbo. Inštruktor pri vadbi nadzira vadeče in jih uči pravilnega izvajanja posameznih vaj, katere prilagodimo vsakemu posamezniku. Naš cilj je omogočiti posamezniku kvalitetnejše in bolj funkcionalno življenje. Poleg vsega napisanega, pa ne stremimo k eni sami vadbi, temveč h kombinaciji več aktivnosti, kot so npr. kombinacija pilatesa in fitnesa, druge skupinske vadbe in pilatesa itn.